sug i magen


Om man släppte all kontroll.

Det skrämmer skiten ur mig, bara tanken alltså.
Men det är det jag längtar efter allra mest.
Våga kasta mig ut, och lita benhårt på att Gud tar emot. Släppa taget, och känna att Gud hållit i mig hela tiden. Slappna av, och inse att Gud håller i kartan, fast jag trodde att jag hade tappat bort den.



Jag skickade iväg ett mail idag, sånt är farligt. Och det gör mig nervös. Men jag vill inte backa.
Nu är det bara att be, vänta, och hoppas att dörren stängs eller öppnas tydligt.



Förövrigt har jag Malenas vinnarlåt på hjärnan.
Men man kan ju inte direkt sjunga med i texten.







Kommentarer
Postat av: Carro

Spännande tanke! Verkligen läskig dock, man vågar liksom inte riktigt tänka klart på konsekvenserna.

Haha, en rolig grej. Jag trodde först att der stod Sur i magen och inte Sug i magen. Haha, tyckte att det kändes som att det skulle bli ett utlämnande inlägg. Så tokigt det kan bli om man läser fel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback