Söndag eftermiddag



Det är internationella kvinnodagen.
Vad händer då? Krävs det något slags firande från min sida, eller vad går den ut på? Har aldrig förstått. Någon som kan förklara? Fast egnetligen bryr jag mig inte om att veta. Hur många dagar i kalendern finns det inte som är tillägnad någon eller något? Går inte hålla reda på allt. Kanelbullens dag och glassens dag håller jag dock stor koll på!


Det är märkligt hur relationer sägs vara meningen med livet, fast det är det krångligaste och ibland det mest dryga som finns. Idag vill jag sitta ensam i en skog.





Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du hade en mysig eftermiddag i skogen.



Postat av: Lilla Blå

Jag har funderat över sagda sak. Som att männen har 364 dagar om året och vi en. Helt absurt. Avskaffa skiten. ;) Finns säkert nån god tanke nånstans med det hela...relationer ja. Detta ständiga. Om du kommer fram till nåt universiellt tips kan du ju höra av dig. Jag sitter här och kämpar mano a mano mot en förkylning. This is where you'll find me. Kram.

2009-03-11 @ 10:26:28
URL: http://redstreamer.blogspot.com
Postat av: Maja

Jag vill också sitta ensam i en skog! Relationer = usch och fy.

2009-03-16 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback