hinna ikapp


Tiden flyter på och jag bara försöker hänga med.

Skolan är i full gång och uppgifter haglar här och var. Men det är roligt! Har fått mer fokus så här i starten och tekniker börjar läras in i viss mån.

Idag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga mig på. Jag och Louise har varit i stallet och gått på första lektionen av vårens nybörjarkurs. Med hästar. Jag är fortfarande förvånad över att jag vågade... vågar. Terapin i måndags, när vi gick dit i tro om att kursen började men fick gå och klappa de enorma sakerna i stället, gjorde nog lite susen till idag. Nu ville jag ju tillochmed klappa dem!

Annars var lovet innehållsrikt och skönt. Nyår var helt ljuvligt och konfirmationslägret på Åh var, mycket. Men på ett positivt sätt. Nu har jag mer koll inför påskens läger, känns bra.

Tinis har flyttat in i huset idag, är så glad,så glad!


SJ är bök. Gjorde av med 1100 kr på en halvtimma pga trötthet. Men damen på kundtjänst var barmhärtig och hade sympati, vilket resulterade i att jag fick tillbaka alltihop och en ny biljett. Tack å tack.


Nu ska jag dricka te, smälta hästupplevelserna och sen bädda ner mig.






Kommentarer
Postat av: Josefin

Hästar! Åh! När vi blir gamla kan vi köpa en häst och mata den med morötter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback