sthlm



Är nyss hemkommen från Stockholm. Har varit på 4-årskalas för Olof. Han önskade sig Spiderman-grejer och Spiderman-tårta, så det blev det minsann!
Skulle egentligen inte åkt upp först, men insåg på torsdag eftermiddag att jag saknade alla för mycket, och att SJ ju faktiskt har sistaminuten-biljetter ibland. Så så fick det bli!
Åkte i fredags upp till Marie och Cissi, och var bla på en ekumenisk lovsångsmässa i Domkyrkan. Sen på lördagen plockade Alex upp mig och vi for till kalaset. Så i söndags bestämde jag mig för att åka hem idag istället. Möjligheten till inhandlandet av nya skor och att träffa kusin Amanda tog över!

Det var i korta drag en skön och välbehövlig helg med massa mys, kära vänner och familj, och en lagom storstad-dos så jag klarar mig ett tag till i skogen!

Nu ska jag gå och måla en kudde som visar en känsla. Toksvårt. Sen blir det cellgrupp hemma hos Linnéa.
Fridens!




Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, det låter som en underbart ljuvlig helg! Min Philip fyller år snart också, han har önskat sej hårda paket. Haha! Barn är underbara!

Spännade det där med kudden. Du får berätta vad det blev för känsla sen. Ni får så roliga uppgifter!



Postat av: Carro

Den vackra frågade efter min adress. Jag skall genast giva den vackra den.

Fysikgränd 7B

907 31 Umeå.

Allt i brevlådan är välkommet. Eller ja, nästan allt ;)

2009-01-26 @ 19:24:38
URL: http://carolinehjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback