Vårutställning



På lördag mellan 11.00 och 14.30
har min klass sin stora utställning på skolan.

Du är hemskt välkommen!

_________________________________________________________________


Igår svartbrände vi hela dagen. Var stort bål på gården, och inne bland lågorna stod fyra tunnor med keramik i. Vi lyfte på dem idag, och där låg våra svarta saker. Fint och enkelt. Men tidskrävande!


Är mycket att fixa inför lördag.
Så nu ska jag gå och
sy klart ärmarna på livet,
fålla en duk,
göra handtag på en vävd väska,
montera tavlor,
fästa en klänning,
stryka sjalen,
hämta min grannlåts-kudde på rummet,
+ fler grejer jag glömt.




Jag trivs med livet!









Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det låter så mysigt med allt fix du har.

Jag skulle kunna sitta med en kaffekopp och bara titta när du jobbar för att det verkar så mysigt.

Postat av: Josefin

Din att-göra-lista låter nästan som en dikt. Fint, tycker jag.

2009-04-29 @ 20:51:59
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com
Postat av: Carro

Haha! Jo men visst ICA håller måttet. Bra pris, 3 för 99. Det var lite det och brist på engagemang som gjorde att jag valde ICAs trosor framför Lindex. Jag har faktiskt också alltid undrat vem som köper sina trosor där så det var lite pinsamt att gå till kassan, men vad gör man inte i kristider? :p Dom var ju snygga iaf ;)

2009-05-04 @ 15:35:43
URL: http://carolinehjorth.blogg.se/
Postat av: Maja

Du är duktig!

2009-05-19 @ 15:21:50
URL: http://majasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback