utan ljud



Jag är inne i en period av självömkan. Jag tycker inte om det, men när man väl är i det kan man ju lika gärna spä på. Haha. Näää. Men jag har nog en halsinfektion. Hur kul låter det på en skala? Nä just det, folk tar ett steg bakåt.
Som om jag inte är van vid det efter den här sommaren med min "pest"...

Nåväl. Då får man ju äta glass och dricka te helt utan dåligt samvete i alla fall! Inte för att te är något dåligt. Men tillbehöret kanske. Särskilt med chokladsås. Mm.



Idag satt vi på en liten bro och målade akvarell.
Det var svårt, skrattframkallande och otroligt nyttigt för ödmjukheten.





Kommentarer
Postat av: Josefin

Men inte i maj kanske! Jag kan dricka rom också. Du är bara avis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback