det blir alltid så här!




Nu har jag halvt om halvt gått med på att springa göteborgsvarvet i maj med några i klassen.



Helgen i Jönköping spenderades med Jocke på Byrmarken! Det var glädje. Hängde med Gabbe och fikade bla på IKEA, var hemma hos Malin Park och drack te med Samuel och Elena. Träffade flyktigt på bibelskolefolk (Sofia, Sandra, Linda) i Pingst, och flydde från u-s och fikade med ljuvliga Emelie H!

Helgen innehöll det mesta med de bästa från stan! Tackåtack.



Morgondagen bjuder på klassresa till keramikern Gunilla, konstnärskollektivet KAOS och skåneslöjdare på Kronobergs slott. Sen blir det 25-års kalas i huset. Kulkul!


Njut av Herrens finurlighet ute i den orange-röda naturen!




Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Det är så roligt att du alltid hamnar i sånna saker som göteborgsvarv och Lidingölopp oah jag vet inte allt. Men jag tror att du skulle fixa det. Hur kul som helst :D Jag kan fixa pompoms och hejja på dej.

Postat av: Carro

Hej finaste!

Jag har utmanat dej på min blogg :D

2008-10-03 @ 11:11:38
URL: http://carolinehjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback