kreativitet

Vi har kreativa dagar på Ralingsås.
Det är så ROLIGT!

Jag har fixat i ordning en kreativ verkstad med massa papper, pennor, pärlor, tyger osv. Så roligt se alla gå loss och skapa olika - av samma grejer.

Idag lärde Rickard ut pizzabak till de som ville, så lunchen bestod av ljuvlig hemmagjord pizza.. Mm!
 
Gud har gett oss händer och idéer att skapa och få fram former, dikter, bilder, motiv osv.
Vi har en kreativ Gud, därför är även alla människor kreativa. Så börja skapa! Och gör du redan det, så skapa ännu mer frimodigt och obehindrat!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh det är så roligt att skapa! Jag vill oxå vara på kreativa dagar! Jag har varit lite kreativ idag fatiskt och gjort en ny framsida till min receptmapp. Den blev ganska fin. Hoppas du ahr det bra min vackra skapelse!

2008-05-15 @ 14:06:36
Postat av: Lovisa

Roligt! Är skönt få utlopp på papper och pennor ibland :) Snart ses vi!

Postat av: emelie hedljung

åååh va kul:D det kommer jag ihåg sen förra året:P haha.

2008-05-15 @ 17:09:01
URL: http://emeliehedljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback