Home sweet home

Jaha. Nu sitter jag i Tasbäck igen.
Och det känns sjukt skönt!!

Livet på TMU är slut.
2 år gick fort, men känns ändå som en evighet. Så mycket som hänt,
så många nya vänner och relationer.
Så mycket jag själv utvecklats och förändrats. Det är stort!
Gud har verkligen haft tålamod med mig, och det vet jag att han kommer ha framöver också.
Hela livet är en enda lång process och utveckling..

Jag är galet tacksam för det senaste året.
Särskilt till ledarna på skolan. De är så jordnära och Gudsnära på samma gång. Jag har lärt mig mycket!

Den här sommaren tror jag blir bra. Men också tuff.
Mycket saknad, men Gud har redan visat att han är med mitt i allt!
Det tackar jag för.


Men nu är jag sjuk av två veckors sömnbrist. Så jag har en del tid att ta igen med att bara vara.

Blir nog te och film ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback