på väg


Leva i resväska. Inte min grej.

Julen är över. Kom hem från Sälen med bror min igår. Träffar folk intensivt innan jag far imorgon igen. Söderöver åter igen, fast Göteborg blir första hållplatsen! Ska bli mysigt fira nyår med Carro och Cissi igen!
Låt det bli en tradition vett jag.


Julen var mys upp över öronen. Snö, berg, tomtebloss, pussel, film, midnattsmässa, choklad, choklad, choklad, stickning, syskon, längdskidåkning i eftermiddagssolen, bastu, god mat och skratt.
En tår i ögat kom allt när vi backade ifrån hela härligheten, med den rullande blå. En vecka är för kort. Men jag överlever! Äventyr hägrar framöver! Skam den som låter sig nedslås.
Tack för fin familj.


Ha ett ljuvligt nyår kära vänner!
Och man får gå och lägga sig vid 00.30 på nyår, det är okej.

Fridens.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skriver så vackert..! du har fått en award av mig, kram :)

Postat av: Maja

HAHAHAHAHA!

"Och man får gå och lägga sig vid 00.30 på nyår, det är okej."



Du är underbar min tös!

2009-01-05 @ 16:05:17
URL: http://http://majaomagdasmatrix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback