Det lider mot sitt slut

Nu är biljetten till stockholm bokad!

Jag ska hjälpa till på en ledarkonferens och vara ANSVARIG för all lovsångstext under helgen på väggen. HAHA! Så jag ska springa runt med en laptop och se till att låtarna finns i den och att de syns väl inne i kyrkan. Hm. Önska mig lycka till.

Det hela börjar på torsdag med jag ska vara där redan på tisdag för att inhandla kolor och presentkorgar mm till folket som är med, hehe.. Jag tror det här blir en rolig, men intensiv, vecka. Då jämnar det väl ut sig med tanke på lugnet jag haft de här veckorna i Lule.

By the way: lakritspuck-glassen! Jag är helt HÄNFÖRD! Helt sjukt god... Bara köp den vett ja!

Jag blir välsignad, då blir man tacksam!

Må Guds ljus lysa för dina fötter så du ser vart du ska gå.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror att du klarar dej galant! Lovisa med en laptop under armen, jag kan se det framför mej. Du kanske kan charma ljudkillarna ;) Haha!

2008-04-19 @ 22:19:50
Postat av: Emelie

LYCKA TILL!!

Postat av: emelie hedljung

heeej kära du:D ska du in på hultsfred detta året? funderar på att dra dit någon dag men det skulle ju va trevligt om du var där också ju:)

2008-04-29 @ 20:28:00
URL: http://emeliehedljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback