Så kan det gå

Idag blev det inte som schemat tänkt det. Skulle varit en dramadag, men Helena låg i sängen när vi ringde henne. Spännande blev det då :) Men vi skulle ha haft friluftsdag imorgon, så blev till att kasta om i schemat. Som tur var kan hon komma imorgon i stället, så vi tog friluftsdagen i solskenet efter fikat idag. Det blev djurbingo och kreativitet i form av att skapa en bibelberättelse med naturens grejer. De är påhittiga minsann!

Blir dramatik ibland.. oväntade saker sker, men man kan ju inte ana annat när 30 oliksinnade personer är på samma ställe. Man ser saker på olika sätt och tänker olika om samma saker. Är spännande hur folk fungerar, och hur man agerar i en grupp. Grymt kul att följa. Startsamtalen har dragit igång också, känns bra att få prata med dem enskilt.

Till helgen hoppas jag på Jönköping. Vore skönt!

Är så sugen på att baka... jämt. Är väl för att kompensera avfallet av baktillfällen förra året, haha.

Hoppas du har det bra och kan njuta av att leva. Dagen du har idag med alla dess tillfällen till att göra dig själv och någon annan glad, kommer inte tillbaka. Se det som ett tillfälle, och inte som en stressorsak.

Gud vill fatta din hand och hjälpa dig vidare. Låt Honom göra det!
Fridens liljor.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tankte bara saga att jag saknar dig, mycket! KRAM!

Postat av: Lovisa

åh, saknar dig oxå! Massor. Kramar

2007-09-21 @ 12:14:10
URL: http://lollorosso.blogg.se
Postat av: emelie

älskar dej! snart kommer jag!!! aaah:)

2007-09-25 @ 18:36:59
URL: http://emeliehedljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback