Voilá!

Då var det klart!
Efter 12 timmars arbete igår, från 10.00 -22.00... Galet. Men bra blev det.
Ska bara ställa dit lite växter i fönstret, och en fönsterdekoration som jag ska hugga in i snart! De kommer bli förvånade de små barnen. Fröknarna också kanske? 
Mitt kusinbarn som slutat dagiset kom förbi igår, han ville börja igen. Bra kritik tycker jag. Haha!

Och, okej, fisken heter Blunder på svenska.. Flounder var visst den engelska varianten.
Och fråga inte vad de där små figurerna är nere vid golvet -för det vet jag inte! haha.


Jaha, det blev inte bättre än så här:
Haha!

image114

image115

image120

image116

image117

image119

Fick faktiskt hjälp av snälla mamma, och senare även pappa. Annars skulle rummet sett betydligt tråkigare ut. Bara så ni vet!

image118


Mhm.

THE END

Kommentarer
Postat av: Reco

Fyy vad grym du är!
och micke. :)

bless

Postat av: Anonym

2007-05-14 @ 16:19:13
Postat av: Carro

Åh va fint det blev hörru!
As söta små figurer där längst nere :D
Du är ju föör bra Lovisa Bergström från Tasbäck :D

2007-05-31 @ 17:18:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback