Extreme dagismakeover

Den här veckan målar jag och Micke om på kyrkans dagis. Vi total- gör om ett av rummen som var tråkigt nedgånget med trasiga beige tapeter och smutsigt vitt tak.

Nu är det vitmålade väggar och lister, och dekorationsmålningen är i full gång. Idag gjorde vi en gigantiskt fisk -Flunder från Lilla Sjöjungfrun. Askul!! Blir ett rum med vattentema. De har sedan tidigare ett rum med Djungeltema, så jag tyckte det kändes lite fantasilöst ha havtema, men man lär ju göra som de vill.. haha.

Rummet innan....

image110

image111

Under tiden...

image112

image113



image108


image109



SNART är det klart.


Kommentarer
Postat av: missankre

älskar blunder :)

jättefint målat

lycka till =)

Postat av: Carro

Åh Lovisa du är ju bara föör dujtig :D
Jag är så stolt över er :D

Miss you darling!

2007-05-11 @ 23:05:05
Postat av: Unatän

Tjoo! Måste säga att jag diggar bilden på dig sittandes Micke, det ryktas att den ska komma med i kalendern "Målarkillar -07". Bra jobbat vänner! Nu synes vi snart!

2007-05-13 @ 00:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback