Vad är det för fel på mig...

Jag ska alltid ställa upp på saker och ting.
Senaste är att jag ska springa Vasastaffeten om en månad.. Haha! jag kommer dö på kuppen.
Dels för att jag inte sprungit på länge och dels för att jag är förkyld -och alla vet att en sommarförkylning blir man aldrig av med förän sommaren är över.
Dels kommer jag ha så höga krav på mig själv, som vanligt, att jag inte kommer njuta av tanken under månaden framöver..

Men en morot är väl alltid bra att ha.

Grejen är att de vill att jag ska ta nån längre sträcka. Men jag vill ta den kortaste.. hehe.
Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har sprungit vasastafetten flera gånger! Och dött på kuppen varenda gång, så låt bli...

Postat av: Sofia P

Jag vill också springa! Vad orättvist! Du klarar det Lovisa, du kan klara allt du vill!

2007-06-27 @ 21:45:04
URL: http://fisoa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback