Jorå, så att, eh...

Livet. Kära nån, livet. Det är ju helt galet.
Och upp och ner och tokigt och sjukt roligt, helt stört livsfaligt och helt enormt omständigt och totalt totalt.. jag vet inte vad.
Det är verkligen på riktigt och det innefattar allt. Det sjuka är att man kan slänga bort ett helt liv.. Ja, både sitt egna och andras med. Det är det läskigaste av allt.


Idag har jag jobbat, satte mig och började klippa gräset så fort jag kom hem, och när jag var klar med det nån timme senare blev det brödbakning.. galet vad effektiv man kan vara. Men det är bra skönt att bara göra utan att känna efter ibland.

Sen har jag har kommit på att stress är en jobbig känsla.

Nu har jag för många alternativ för min kväll..
1. Sätter mig och läser en bok (okej, Harry Potter..) och spelar lite gitarr
2. Ser en film och äter paj från igår
3. Förbereder u-s till på fredag
4. Städar till på fredag
5. Gör lite av allt

.. blir säkert den sistnämnda, allt för att ångra sig så lite som möjligt efteråt.. haha!




Kommentarer
Postat av: Lovisas Carro

Jag hade valt filmen och pajen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback