inget kalas utan kras

Mamma och pappa har lämnat huset idag. De tog Alma och Olof med sig ner till Stockholm. Pappa kommer tillbaka för en snabbvisit till helgen och mamma ser jag åter i slutet av månaden.
Än så länge är Chrille och Camilla här, men de lämnar mig typ imorn eller nått. Sen blir jag här i tre veckor ensam.. Lonely. Men soft. Trivs i ensamheten.

Igår hade vi kalas för Chrille. 30 blir han. Galet! 
Tjocka släkten var här och fikade i trädgården. Mysigt värre. Det hela avslutades med att ett gäng hurtbullar spelade kakorna och tårtan av sig i brännboll på åkerplätten.. Var kul, tills jag själv småspringandes runt banan fick platt fall ner i gräset med ett högt "klick" ekandes i öronen. Foten hade stukats rejält. Som tur är har man en kunnig bror som tryckte på rätt ställe och hjälpte massor på traven till fortare återhämtning. Kanoners!

Dramatik, fest, tårta, solsken, och en film med tillhörande chips -så är en dag fulländad! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback