Uppdatering

Är tillbaka på skolan. Är tillbaka på internet.
Är en störd befrielse att inte vara ute på det konstant. Man mår bra. Även fast det egentligen enbart används av mig för att hålla kontakt med människor. Eller ja. Typ iaf..

Flyttat upp i Häktet. Det är faktiskt mysigt. Även om det var väldans skönt att vara nere i Sundberg ikväll. Det är så mycket torrare luft, haha..



Mina vita skor. Skulle rengöra dom under hemmavistelsen med klorin, tvättmedel och en tandborste. Det sura är att på kvällen inser jag att det skvätt klorin av tandborsten på mina byxor så det blivit fläckar. Å vad kan man göra åt det? NADA! Bajs...  

nike



samuel & jag

en kittelfjällbild oxå... året jag och samuel var skadade nästan hela sketna veckan. Men vi fick väl underhålla oss bäst vi kunde!
Backgammon var det som gällde.
Härligt!

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback