Så var det över

Tre veckor går fort. För fort ibland. Ibland går det så fort så man inte märker det ens.
De här tre lovveckorna har gått fort. Men jag har iaf märkt av dom, å det är jag tacksam för.
Julen känns som redan som en evighet sen..

Idag gäller det att packa allt, för imorgon kl.11 utanför kyrkan min blir jag upphämtad. Galet! Jag vill inte packa, finns det något tråkigare? Ja, packa upp, iofs..



Gårdagen. Crazy dag!
Emma, Maja och Hanna dök upp i full skridskoutrustning (eller ja, vissa mer än andra) lagom till solen var på väg ner bakom berget. Varma chokladen och kakorna var ett självklart tillbehör. Eller kanske den egentliga orsaken till att man säger att man ska ut på isen?!
Mysigt var det iaf, även om den högljudda isen ett antal gånger skrämde oss.

Sedan bestod de resterande timmarna av allmänt tjejsnack, paj, film, milkshake och djupa funderingar! Allt som en dag med flickorna bör innehålla! Mm.


Åter till skola imorrn då. Känns dubbelt. Men blir skoj att träffa alla igen.

Idag fyller pappa 59, galet!
Å det ÄR snö ute!! Tjoho!

Dags för en Kittel-bild!
åkning
Snart är det dags.. Yeah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback