Storstadsbruttan

Från och med nu står jag i bostadskö i Stockholm.

Så var det gjort.
275 kr om året. Men det är det väl värt den dagen man får nycklarna i sin hand till en lägenhet?! Mm.


 
Såg "Se upp för dårarna" ikväll med systern min. Den var mysig! Mm, se den..

Men ett varningens finger för nybörjare i sthlm: det finns många biografer och över internet blir det förvirrande. Jag lyckades boka fel biograf, till en på andra sidan stan! Så kan det gå, men som tur var så fanns det en annan i den kedjan (jag visste inte att det var en kedja från början, därav felbokningen) så vi kunde hämta ut pengarna och gå till en sf-biograf ist, betydligt närmare, eftersom även de visade filmen. Haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback