jag förstår inte

Har försökt uppdatera min blogg i några veckors tid nu. Utan framgång, uppenbarligen. Man kan ju bli bitter för mindre, men vad ska det hjälpa att bli irriterad för sådana småsaker? Nä, jag menar det...

Är i sthlm nu igen.. märkligt, bara här jag lyckas aktivera bloggen..
Är på praktik i vilket fall, i Arboga, men är ledig imorrn så då passade jag på att hälsa på syskon och barn. Blir nog här till tisdag tror jag!

Sen, om 6 dar, så far vi till nordligare bräddgrader.. Kittelfjäll!!!!!!!!!
Härliga tider..

Praktiken går strålande. Är så skönt att det funkar så bra. Idag höll vi i Gudstjänsten helt. Jag ledde lovsång och predikade. Mycket ska man klara av, haha!
Men det gjorde vi bra, var uppskattat av församlingen. Kul!

Ja, mycket men lite händer.. märklig paradox.

Ind.praktiken blir nog i Leksand iaf. Ska måla, tapetsera och sy.. freaka loss i ett rum på kyrkans dagis, helt enkelt! Blir en del i kyrkan oxå, antagligen med Carro och Marie. Hoppas vi kan bo i kyrkan, vore smidigast.

Bäst att sova om man ska orka med stan och barn imorrn, haha..

Kärlek & respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback