Leksand

Jag vet inte.. fjortisfilmer två kvällar på raken är inte särskilt uppbyggande tror jag.
Jag menar, vart är den där mr perfect-mannen..?


Jag, Marie och Carro har nu avklarat en veckas praktik på min hemmaplan.
Det går bra, men var en glad överraskning att det inte var bön ikväll..!
Idag har vi varit husfruliga och bakat bullar (hälften med kanel och hälften med kardemumma) till pickniken med flickorna i kyrkan, imorrn. Eh.. hann visst med lite glass och milkshake idag också. Men det är vädrets fel.

Nu sover de sött på övervåningen i alla fall.. de är av ett trött släkte tror jag. Och jag av ett dumdristigt.. Haha.





Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Hahha! Jag kan vara uppe med dej i kväll om du vill Lovis!
Haha! :D

Postat av: Maja B

Huhu. Idag mår jag riktigt riktigt dåligt. Min näsa är så täppt att mitt huvud värker. Och ja. Dagen igår var ganska vad ska man säga - HOPPLÖS?!

2007-04-25 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback