Snart är det jul..


Idag är det dan, före dan, före dan, före dan, före dan, före doppare dan! Tror så iaf..


alex jul
alma granen





Idag har jag varit huslig. Har rullat och stekt köttbullarna som ska befinna sig på julbordet på julafton, bakat tårtbottnar som vi ev. ska ha på juldagen, och sköt om huset i allmänhet.



Mina glasögon gick sönder precis. Skit! Det är riktigt vädelöst.. 
Ingen stor grej, men gummigrejen som sitter mot näsan lossan.. lär åka till optikern i Insjön.
Hm, jobbigt om det inte går att fixa..



Pappa håller på att sätta upp den nya tv'n på väggen, lagom till jul.. nicebajs!



Blir antagligen Kittelfjäll v.9! Tjoho!

Dagens Kittelfjäll-bild..

kålårado



Jag måste ha nått jobb så jag får in pengar.. hur ska detta gå till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback