När bloggen kom till jorden..

Jaha, så sitter jag här iaf.
Detta hade jag inte trott för någon dag sen. Jag vet ju att jag sitter här alldeles för mycket redan. Men vad gör man, när möjligheter öppnas för att få skriva lite?!


Det är jullov och sitter hemma, som vanligt, framför datorn..
Läskigt hur man dras till en plastskärm som det lyser ur.
Mm. Läskigt är vad det är!


Camillas & Chrilles bröllop -05

Da family för 1½ år sedan, på Chrilles & Camillas bröllop...



Inatt hade jag svårt att överhuvudtaget se något positivt med att gå och lägga mig. Vid 5 tog mitt vuxna förnuft över och TVINGADE mig själv i säng. Hade jag väntat en timme till, vilket jag konstigt nog kunnat göra utan minsta problem, hade jag kunnat umgås med mamma vid frukostbordet.. Haha, vilken förvånad mor jag skulle mött i köket. Lovisa som redan plockat fram frukosten åt henne och tänt ljus och som sitter överkäck i köket. Haha, SKIT att jag inte gjorde det! 

Vilket minne det skulle blivit.. Mm!

kittelfjäll igen

Kära Kittelfjäll... Vinter vill jag!
Nu.
 


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt lovisa! blogg ska det vara!

2006-12-18 @ 20:49:46
Postat av: emelie

niiiice lovisa:)

Postat av: Sofia Portström

Hej Lovisa! Fy vad kul att du börjat blogga, för det är ju så kul att läsa såna. Kolla gärna in min oxå! Ha det så bra! Kramar/Sofia

2006-12-19 @ 18:39:55
URL: http://fisoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback